Ga naar de hoofdinhoud

Aanleggen van veilige fietspaden

Van "Burgerbevraging"

Ga naar het project

Nieuwe fietspaden realiseren in Enneven/Buntstraat en Vreyshorring.

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Roy Snoeks
Geplaatst door:Roy Snoeks
1 jaar geleden
Stationsstraat is een onveilige straat voor fietsers/voetgangers. Ook is dit een belangrijk knooppunt voor alle scholen(Provil/Eymard/De Schommel) waar ook veel jonge weggebruikers langs moeten komen. Er bevind zich bijna geen ruimte t.o.v. het fietspad en het gedeelte voorbestemd voor de auto/bussen/vrachtwagens. Enkel een stippellijn zelf, het fietspad zelf is ook niet breed. Hoewel ik niet meteen voorstander ben om alles in snelheid te verlagen is een ander tijdelijk voorstel om een snelheidsverlaging naar 50 km/h. Als men op de Molsekiezel en Lutlommelse kiezel een afgelegen fietspad heeft met een snelheid van 50, vind ik het absurd dat er in de stationsstraat wel nog 70km/h mag gereden worden. Een voorstel om een tijdelijke fietsverbinding te maken via het aanliggend stukje bos richting rusthuis de Bekelaar.
    Voermansstraat is inderdaad heel onveilig om te fietsen, doordat de weg heel bol staat, terwijl er hier minstens 3000 auto's per dag passeren.
      Waarom gaat het enkel over bovengenoemde straten waar er al een fietspad is? Waarom wordt de Voermansstraat hier niet vermeld. Er fietsen hier elke dag jongeren door naar school. Op de Heide is er wel een fietspad voorzien , terwijl er door de Voermansstraat meer verkeer is?
      • 1 like
      Profiel van Els Jansen
      Geplaatst door:Els Jansen
      1 jaar geleden
      In de Bezemstraat mag ook een veiligere fietsweg aangelegd/of verlegd worden met dat drukke busverkeer met de Eymardschool, éénrichtingsverkeer zou ook al een grote en veiligere verbetering betekenen hier...

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        In overweging

        Tags

        Mobiliteit