verkeer kerkstraat
Van "Burgerbevraging"
Ga naar het project
Zou het niet mogelijk zijn de vrachtwagens (vooral pakjesdiensten) te verplichten ook de voorziene parkingen te gebruiken. Telkenmale we de kinderen met de fiets van school gaan afhalen (boudewijnschool) en we door de kerkstraat moeten fietsen dienen we als fietsers steeds uit te wijken voor "tijdelijk" geparkeerde wagens op de rijweg. Zij gebruiken wel hun knipperlichten, maar dit blijft een moeilijk en gevaarlijk euvel voor jonge kinderen.
Reacties(3)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Johan Vanbussel
Geplaatst door:Johan Vanbussel
1 jaar geleden
Tussen 10.00 uur en 16.00 uur geen rijdend verkeer in kerkstraat,fiets aan de hand.
Geen terrassen op het voetpad!levensgevaarlijk!
Profiel van Niels Mannaerts
Geplaatst door:Niels Mannaerts
1 jaar geleden
De Kerkstraat is pure chaos en gevaarlijk om met jonge kinderen te fietsen of te winkelen:
- enorme hoeveelheid auto's gebruiken de Kerkstraat enkel om hun kinderen naar school te brengen -> gebruik de Rondweg!
- auto's rijden tot tegen de dorpels van de winkels omdat vrachtwagens op straat staan.
- fietsers (in 2 richtingen) worden naar alle kanten gedwongen omdat auto's niet rechts blijven rijden (hoezo kunnen auto's nog fietsers inhalen als je maar 20km/u mag rijden?!)
- voetpad thv kruispunt Kloosterstraat volledig opgeofferd tbv de horeca, waardoor ook hier de vele auto's gaan uitwijken voor de voetgangers die op straat komen.
Profiel van Jan en Maria Mertens
Geplaatst door:Jan en Maria Mertens
1 jaar geleden
@Niels Mannaerts Volledig akkoord met uw opmerkingen ivm het verkeer in de Kerkstraat.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
In overweging
